Sider

fredag den 19. december 2008

Glædelig jul og godt nytår

Jeg vil gerne ønske mine læsere en glædelig jul og godt nytår.
På denne tid af året, kan man fortsætte ind i et nyt år, uden tanker om eller kiggen tilbage på det gamle år. Eller man kan evaluere hvis man havde nogle mål, og hvad skete med disse mål...
Tegne- og malemæssigt havde jeg mål og nåede dem. Men det var ikke så detaljerede og krævende mål. Jeg tænkte på, at jeg skulle tegne og male mere end i 2007, deltage i nogle konkurrencer, samt selvfølgelig blive bedre og bedre. Sådan set har jeg nået de mål. Men ved slutningen af dette år, vil jeg lave en skriftlig (!) liste, og have flere, og mere detaljerede mål. På den måde har jeg ved årskiftet 2009 en meget bedre skala at sammenligne med. Forhåbentlig vil en nedskrevet liste af mål holde mig mere koncentreret, mere "stræbende" og give en mere tilfredsstillende følelse.
Jeg håber I alle må få et frugtbart og godt år ...

Ingen kommentarer: