Sider

lørdag den 24. januar 2009

Dansk initiativ til CPS

Jeg er netop blevet gjort opmærksom på denne site:
http://www.cpsd.dk

som er et dansk initiativ til at oprette et: colored pencil society Denmark.
En idé jeg selv har tænkt på mange gange, men aldrig gjort noget ved.
Jeg har i flere år været medlem hos UKCPS, mit link: http://www.ukcps.co.uk/members/daugaard_l/index.html
Nu håber jeg, at rigtig mange af jer vil være interesserede i en sådan dansk forening.
Jeg følger spændt med i udviklingen.

2 kommentarer:

PePi sagde ...

Jeg er stifter af CPSD..... her er lige historien..... taget ud fra www.cpsd.dk . Jeg håber flere vil være med...

Her er historien kort:

En dag i den lille by Tavira i Algarve i Portugal, mødte jeg i efteråret 2007 en engelsk tegner (Mike) der lavede nogle smukke tegninger med farveblyant. Han spurgte mig om jeg kendte CPS !! Det gjorde jeg ikke, men har senere fundet ud af det er nogle foreninger (en i USA og en i UK) med tegninger af farveblyant, som er helt fantastiske og som laver udstillinger med præmier til de bedste……….. Så jeg tænkte, hvorfor ikke i Danmark.


Så nu søger jeg personer som mig der har samme interesse og gerne vil være med i denne forening. Jeg deltager gerne i en stor del af arbejdet. Men mener det skal være en ”non profit” forening, som jeg pt. står som stifter af, men søger medlemmer og personer der gerne hjælper til, samt personer der vil deltage i en stiftende generalforsamling (gerne med kendskab til dette, samt ide om vedtægt for foreninger)



Men vil du vide mere, eller være medlem så send en mail til: info@cpsd.dk

isa sagde ...

Det lyder som en sjov idé - jeg har tit kigget på det engelske CPS. Det er en god idé med et mere specifikt forum... det vil jeg stærkt overveje at melde mig ind i.
Og Lene - din blog er super - du er rigtigt dygtig og dine tegninger er så smukke :)
Venligst, Isabella