Sider

fredag den 27. februar 2009

cpsd update


Som opfølgning på mit indlæg den 24. januar om cpsd kan jeg fortælle, at der arbejdes i kulissen ! Forhåbentlig er både hjemmeside, blog og forening opstartet i den nærmeste fremtid

Når jeg ser på hvordan cpsa og ukcps (den amerikanske og den engelske), samt den australske og nu senest japanske, udbreder kendskabet til farveblyantskunst, støtter, afholder udstillinger og konkurrencer samt promoverer deres fantastiske kunstnere, er det virkeligt mit håb, at også vi danskere kan få en aktiv og attraktiv forening for farveblyants-entusiaster.
USA er foregangsland for, at farveblyanten nu accepteres og anerkendes fra illustrationstegning til værker i kunstgallerier. England følger trop. Australien og Japan arbejder på sagen. Hvad med Danmark ?
Er du interesseret så hold endelig øje med denne blog eller cpsd.dk, for informationer osv.
Jeg håber vi ses !

Ingen kommentarer: